1

1

poniedziałek, 17 października 2011

Kazdy ma swoja mape...I swoja wiedze o swiecie...



3 komentarze:

  1. zaraz pod ta #1 Ameryka jest niebieska plamka, a na tym malym cypelku po prawej stronie jest MOJE MIEJSCE NA ZIEMI - MOJ RAJ.
    CANCUN jest dla mnie #1. Juz licze tygodnie, kiedy ponownie tam polece.
    Poprawilas mi dzisiaj humor ta mapka :)
    Dzieki i do zobaczenia
    Liliana
    http://owocdecyzji.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. :DDD Padłem! :D Ci nasi hamburgerowi przyjaciele, istne targowisko próżności i pustogłowie... Choć gdyby zrobić podobną sondę wśród Polaków, to kto wie... ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. To kwintesencja wiedzy, niestety:(
    Mam takiego znajmka, dla ktorego Polska jest na koncu swiata.
    A ja sie mu dokladam i mowie, ze tam ptaki zawracaja.
    Mowie to z kamienna twarza, chyba wierzy :)
    pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń