1

1

czwartek, 10 maja 2012

Hej, od Krakowa jade...





Jakos tak mi sie skojarzylo, bo juz nie moge doczekac sie wrazen z wycieczki i samej wycieczki.
Czasem fajnie uda sie spontan taki. 
Bede wirtualnie z Liptonem_R, Klarka i reszta bandy blogowej.
Chyba sie ekipa nie obrazi za te bande, w koncu to normalni ludkowie.
A moze wlasnie nie ? I dlatego sie nie obraza?

Jestem pewna, ze bedzie cudnie. Wokol krakowskiej sprawy zebrala sie grupka cudnych entuzjastow, ktorzy i groszem i wlasnymi umiejetnosciami i wlasnym mozliwosciami wsparli projekt.
Sa w narodzie dobrzy ludzie. Czapki z glow!

A dla stesknionych, jak ja, Krakow okiem obiektywu Agatki.









3 komentarze:

  1. Kraków i Zakopane też przy okazji!

    OdpowiedzUsuń
  2. kurde aż się łezka mi w kąciku oka pojawiła na te zdjęcia:) wielkie dzęki dla fotofrafki! Anka obiecuję, że dożucę swoje
    i dotkne wszystkiego co tu widać, może za wyjątkiem Zygmunta:) bo sora ówiła że ta,m ciasno i nie wlazę najzwyczajniej w świecie :)
    Szefowa ma rację będzie i zakopane w pakiecie:)
    to pisałem ja wzruszony Lipton_R

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lipton, ciesze sie razem z Toba, jestem pewna,ze bedzie super. jak piszesz sam-Szefowa jest the best!

      Baw sie dobrze i zdjecia slij:)

      Usuń