1

1

wtorek, 12 czerwca 2012

Polska, bialo- czerwoni. EURO i u mnie.





I mnie sie udzielilo.
Gapie sie w TV, gadam po polsku i mnie nie rozumieja, mam podglad na laptopie i komentarz po polsku.
Lepsiejszy o niebo od anglojezycznego.
Udzieli mi sie klimat. No jaja jakies.

Klarka mnie poratowala klimacikami z Polski. Chyle czolo za wiesci, cieple i cudne.
Na skypie komentuje z Pawlem i liczymy na druga bramke, bo wierzymy, ze Nasi  jednak sa super!!

Donosze smskami Synusiowi, ktory udziela sie w szkole popoludniowa pora. Co za dramat, musial odejsc od TV w polowie pierwszej czesci. Ale jestesmy w kontakcie.

Nie sadzialam,ze mnie sie udzieli. I u mnie Euro zagosci. A jednak.
Ktos z blogerow napisal, ze Polska to juz bedzie sprzed  i po EURO. 
Jesli na lepsze, to jestem za.

Mecz byl super, podziwiam kondycje obu zespolow. 
Panowie SZACUN!

4 komentarze:

  1. mnie najbardziej rozczula to morze biało-czerwonych szalików w górę!

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj Ania.. od dzisiaj wszystkie mecze ogladamy razem :)
    Pawel :)

    OdpowiedzUsuń
  3. kto w finale o1.VII.2ol2 ? POL_ENG ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no wiesz, taka dobra w te klocki to ja nie jestem...:)
      Pewnie najlepsi z najlepszych:)
      Milo Cie widziec, neon:)
      Pozdrowka!

      Usuń