1

1

wtorek, 5 czerwca 2012

Rozmowy rodzinne, Krolewna Sniezka i kryptoreklama.



- No gdzie Ty jestes, bo cie nic nie wiedze online?
- Jestem, to Ciebie nie ma?
- Wyszlam 15 min temu.
- A ok, bo ja wlasnie wlazlem, w kinie bylem.
- Co to za film?
- Krolewna Sniezka.
- Za krasnoludka robiles?
- Nie, za jablko.
- Oj, to wyszla jakas inna bajka, bo Ty nie jestes trujacy.
- Truje ludziom cztery litery caly czas, zartuje.
  Calkiem dobry ten film. Taki inny.

Rodzina XXI w. rozstrzelona miedzy krajami i kontynentami.
Telefony komorkowe i skype jak przdluzenie rodzicielskiej wladzy?
Taka smycz online.


 

7 komentarzy:

  1. Niekoniecznie smycz...
    Dla mnie to daje wrażenie bliskości ,
    a nie odległości kosmicznej :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. no wlasnie, jaka smycz! Mamusiu :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ludze sie jeszcze,ze mam choc odrobine tzw wladzy rodzicielskiej :D:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Z checia bym bajkę obejrzała. Nie istotne jaką, obym tylko mogła się przenieść w inny świat,
    odpocząc przez dwie godziny od swojego.
    Biegam jak szalona, do wyjazdu do Polski zostało niespełna 6 dni!!!
    a czas leci jak szalony.
    Chociaż u ciebie mogę zatrzymać się przez moment :)
    pozdrawiam
    Liliana
    owocdecyzji.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Liliana, polecam "Avatara", wlasnie wrocilam do niego.
      Uwielbiam bajki:)
      Pamietam slowa J. Brzechwy, ktorego tez uwielbiam,kiedy odpwoiedzial na pytanie, jak sie pisze dla dzieci:
      "Tak samo jak dla doroslych, tylko lepiej".

      Liczysz dni..
      ja tez, ale dla odmiany do przylotu mojej corki tutaj.
      Magia sie dzieje i jest naszym udzialem tez!
      Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  5. mysle ,ze wszystko jest dla ludzi....ale coraz wiecej mlodych ludzi jest uzaleznionych od komputerow i telefonow,ze nie potrafia sobie juz z tym nalogiem poradzic.....my rodzice zas powinnysmy o to zadbac zeby nasze pociechy poznaly cos wiecej....a nie internet z ktorym sie praktycznie nie rozstaja .....co za swiat !!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja juz moge tylko odcinac kupony od mojej rodzicielskiej roboty i byc z moimi dziecmi.
      Blogoslawie w naszej sytuacji net i telefonie. Wiemy,ze wszystko jest ok, kiedy txt zajezdzaja na nasze cell z rana czy wieczora.
      A uzaleznienie? Jak slusznie piszesz, wszystko jest dla ludzi, wazne by uzywac z glowa.

      Pozdrowionka online:)

      Usuń