1

1

poniedziałek, 7 stycznia 2013

Szczesliwego Nowego Jorku

Rok 2013 to zmiany. One sie dzieja. I "trzynastka" nie ma nic do tego:)
Samo zycie.

Serdecznie dziekuje za zyczenia swiateczne i noworoczne. I za pamiec. Piekne to!

Zeby tak do konca pozwolic odejsc 2012 zamkne jeszcze 2 sprawy:
kaczka z basenu oraz numer na swieta i babcie.

Kaczuszka florydzka, czilujaca w basenie ma to do siebie, ze zalozyla okulary na nos. Czy tam dziub. Charakter slonca wymusza wprost posiadanie tego zbytku. Wiem to z autopsji, bo okulary nosze odkad pamietam (kurcze, moze juz mam skleroze?) 
I wtedy okulary nie sa zbytkiem, a staja sie potrzeba, priorytetem i trzeba sie nauczyc, jak w nich dzialac.

Numer na babcie - oczywiscie, ze wyskoczylam z kasy. 
Mlodzieniec byl taki przekonywujacy. 
Potem inna para mnie zaczepila - tez dalam sie nabrac, na polowe sumy :)

A potem juz przestalam mowic po angielsku.

A poki co pozdrawiam nowojorsko:) Zimno....brrr

3 komentarze:

  1. Dobrze ,że możesz wybierać w językach :-)))
    Szczęśliwego Nowego Roku !

    OdpowiedzUsuń
  2. Serdeczności znad morza.Ja na początku roku załapałam jakiegoś doła, ale mam nadzieję ,że z poprawą pogody-odpuści.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hmmm, to pewnie mnie dopadlo tez:) Zycze rychlego wygrzebania sie z "dolnych" klimacikow.

      Usuń