1

1

piątek, 16 grudnia 2016

Ja piernicze :)






Stroje sie na swieta tez...





4 komentarze:

  1. O! To razem pierniczyłyśmy wczoraj! :-)))
    Ja jeszcze dziś zrobiłam dogrywkę, bo piekłam piernik staropolski, który potem przełożyłam powidłami. teraz leży sobie dalej i naciąga, a w pietej go wypomaduję i obsypię siekanymi orzechami!
    Urocze te talerzyki w choinkę! :-))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwiebiam wszelkiej masci pierniki:)
      Staropolski pewnie bedzie pyycha :)

      Talerze...dziekuje. Mam na kazda okazje: jajkowe na Wielkanoc, dynie na Thanksgiving, teraz znalazlam choinki. Szukalam gwiazdek, ale jeszcze mi nie wyprodukowali :)
      Pozdrawiam swiatecznie.

      Usuń
  2. Ja zamierzam we wtorek oddać się całkowicie przygotowaniu pierniczków... Kocham ten zapach, który rozchodzi się po domu... Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ilego pierniczenia :)
      Procz zapachow przypraw piernikowych lubie jeszcze pomarancze wymieszane z gozdzikami:)
      Pycha :)

      Usuń